24 Ekim 2014 Cuma

ülseratif kolit bitkisel tedavi


İzmir'de tanıdığımız yaşı bir asırı geçen ve geçen ay Allah'ın rahnetine kavuşmuş teyzemiz sayesinde inanıyoruz ki bu illet hastalıklar tarihe gömülecek.

Aslında son derece zor bir hastalık olan bu iki illet artık çok basit bir şurupla tedavi edilebilecek diye düşünüyoruz.Bu konuda elimizdeki formülasyonun çalışmalarını yaptırmak üzere bir kaç kuruma başvurduk ancak bildiğiniz gibi ülkemizde böyle yeniliklere çok değer verildiğinden maalesef şimdilik durma kararı aldık.

Çok uzun süredir çalışmalar yapmaktayız , son olarak elde ettiğimiz formülasyon ile kalın bağırsaktaki yaraların kurutulmasına yönelik çok güzel ve başarılı sonuçlar aldık.Karışım bırakın bağırsakları , vücut içindeki bütün yara olan bölgeleri tedavi ediyor.

Yeni karışımı 500 ml olarak hazırladık. Bu karışımdan faydalanmak isteyenler bana 5447924253 ten ulaşabilir.Ürünün fiyatı 100 tl'dir.Herkese geçmiş olsun....





20 yorum:

  1. Size nasıl ulaşabiliriz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulaşma kardeşim ben ulaştım bi halt yok.Bildiğin meyan şerbeti...Adam zaten bilgisi olmayan biri.Karanfil kullanmaya devam.

      Sil
    2. Merhaba karanfili nasil kullanicaz acaba

      Sil
  2. Büşra hanıma katılıyorum,sizi nasıl ulaşabiliriz

    YanıtlaSil
  3. Büşra hanıma katılıyorum,sizi nasıl ulaşabiliriz

    YanıtlaSil
  4. Size nasıl ulaşabilirim

    YanıtlaSil
  5. Size nasıl ulaşabilirim

    YanıtlaSil
  6. umut verici ama size nasıl ulaşabileceğimizi yazmıyorsunuz

    YanıtlaSil
  7. Slm. Avrupada yasiyorum. Icerik maddelerini yazarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  8. Denedim hiç faydası olmadı.Meyan şerbeti tadında.

    YanıtlaSil
  9. Boyle hastalığın anasını satayım insalarda isi ticarete dökmüş faydasi olan bisey varmi arkadaşlar varda yazin intiharın eşiğindeyim nefes almakta zorlanıyorum artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlar bu hastalığın kesin bir tedavisi yok şu anda uyguladıkları tüm ilaçlar remisyonda tutmak için verilen ilaçlardır doğal ilaçlara gelince çok para veriyorsanız yüzde doksan ticaret içindir tedavi işe yaramaz dolandırıcılardır bitkisel tedaviler çok karışım olmadan ve kimyasal madde bulunmayan bitkiler koliti remisyonda tutabiliyor ve zararı da yok ama onlarıda bilinçli kullanılması gerekir hele de tablet şeklinde satılan bitkisel ilaçları kesinlikle kullanmayın Türkçesi size ne iyi geliyorsa onu yiyip için okadar mesela yoğurt soğan patetes vb.

      Sil
    2. Karanfil tane ve kuşburnu öğütülmüş bir çay kaşığı .

      Sil
  10. arkadaşlar mumiyo adlı bir şey var onu bir araştırın derim ben aldım tadı berbat olduğu için kullanamadım uzun süre remisyonda tutuyor diye duydum

    YanıtlaSil
  11. http://ulseratifkolitdiyeti.blogspot.com.tr/2017/08/ulseratif-kolit-diyeti.html
    bir de şuna bakın

    YanıtlaSil
  12. Keçi boynuzu için karanfil 5..6 ..7 suyla yutun ..Süpürge tohumu 1 tatlı kaşıgı yutun ..kalite su için faydası oluyor .

    YanıtlaSil
  13. Sattığı ürünün bile arkasında duramayan,ürün işe yaramayınca hastaları suçlayan şifacı soytarılardan uzak durun. Bunlara sadece deyin ki bi anlaşma yapalım iyi olmazsam paramı iade edin. Bakın nasıl GERÇEK yüzleri ortaya çıkıyor.

    YanıtlaSil